אין זמן לדאוג לבריאות? שירות בדיקות רנטגן ואולטרסאונד יגיעו עד אליכם!

רופא מאבחן

כל איש עסקים מכיר את המשפט הפשוט הזה המהווה את אמת החיים, בעיקר בתחום העסקים – זמן הוא כסף. וזו הסיבה לכך שלאנשים המפעילים בתי עסק המגלגלים סכומים בעלי שש ספרות ויותר אף פעם אין זמן. אך כל אחד מבין גם את העובדה הפשוטה שללא דאגה לבריאות, היכולת לנהל אורח חיים פעיל ומלא תהפוכות יכולה פשוט להיעלם – והרבה יותר מהר ממה שחושבים. לכן, תמיד חשוב לשמור על הבריאות, אך כאשר יש סיבות ספציפיות לדאגה, יש לפעול באופן מיידי. וכאן נכנס לתמונה שירות מיוחד ביותר – Medix at Home, המאפשר לבצע בדיקות אולטרסאונד ורנטגן בלי לצאת מהבית.

התרומה הגדולה של השירות לאורח החיים האינטנסיבי

אנשי עסקים חיים פעמים רבות חיים מאוד דינמיים. מצד אחד, הם יכולים לעשות חלק גדול מעבודתם ישירות מהבית, בזכות הטכנולוגיה ואמצעי התקשורת המתקדמים. אך מצד שני, פעמים רבות הם נאלצים להיות גם במקומות שונים ברחבי העולם, זאת על מנת לקדם את העניינים שלהם. כך, ביצוע בדיקות רנטגן בבית יכול להיות תרומה משמעותית ליעילות שלהם. אין צורך לחכות בתור במרפאה (שתמיד לוקח הרבה יותר זמן ממה שהיינו רוצים), וכן לחסוך את זמן הנסיעה, שכמעט כרוך בעמידה בפקקים.

השירות Medix at Home המביא לכל בית מכונות הדמייה ניידות מאפשר לכל איש עסקים לבדוק את הבריאות שלו באופן מיידי (למשל, במקרה של נפילה או תחושות לא נעימות באזור הבטן) ולהחליט על דרך פעולה מתאימה עם רופא המשפחה שלו – אפשר באופן טלפוני. למעשה, השירות מאפשר לבצע חלק משמעותי מתהליך האבחון והטיפול מבלי לצאת מהשגרה היומימית, ולשנות זאת אך ורק במידה ונדרשת פעולה מיידית, כגון אשפוז (וגם במקרה זה – ניתן להיעזר בשירותי רפואה פרטית).

שירות בעידן הדיגיטלי

אין ספק, שביכולות פיננסיות תורמות לשמירה על הבריאות. אך שירות Medix at Home הינו הרבה יותר מעוד שירות רפואה פרטית שקונים בכסף. מדובר בקונספט חדש בעולם הרפואה שפותח אותה לאנשים רבים, וגם "לוקח" מאנשים עסוקים את הטענה שאין להם זמן להיבדק, משום שכעת הם לא צריכים ללכת לשום מקום על מנת לעשות צילום רנטגן או בדיקת אולטרסאונד.

ספרו לנו מה אתם חושבים:

להזמנת בדיקה בביתך, חייגו 4550* או פנו בטופס:

עקבו אחרינו בפייסבוק

מאמרים אחרונים