אולטרסאונד רקמות רכות

בדיקת אולטרסאונד

אולטרסאונד מוכר גם כסונוגרפיה תוך שימוש בסונר מיוחד, והוא שיטת הדמיה של רקמות רכות על ידי גלי קול שעוברים בתדירות גבוהה מאוד דרך הרקמות הרכות. ברגע שהם מגיעים אליהן הם יוצרים תמונה של הרקמות האלה על המסך, ובכך מצליחים לדמות אותן בדרך שלא היינו יכולים לדמות קודם לכן.

ברקמות הרכות אנחנו מצליחים לטפל או לאבחן בעיות. הבדיקות של הרקמות הרכות כוללות מגוון רחב של בעיות בהן, כמו שרירים במקרים של כאבים שקשה למצוא להם את הסיבה, כלי דם וגידים שונים שיש בהם דלקות ונפיחויות שונות כשמנסים לאתר את המקור להן או אף לטפל בהם בדרך זו. הבדיקה נערכת על ידי המכשיר הנקרא מתמר ומונח על האיבר שסורקים מבלי לגרום לו נזק כלשהו של קרינה מייננת.

למה משמשת הבדיקה?

להבדיל מעצמות השלד, איברים רכים כמו רקמות שונות אינם נקלטים כהלכה במכשירי דימות כמו רנטגן. לכן, כדי לקבל את תמונת המצב המדויקת שלהם כדי לאבחן את התפקוד שלהם או מבנה לקוי או בעייתי חייבים להשתמש באולטרסאונד רקמות רכות. יש מגבלות מסוימות אצל בעלי משקל עודף או כאשר יש איברים שמלאים אוויר שדרכו גלי הקול אינם עוברים, אך השיטה מצוינת לבדיקת כל רקמות הרכות, אפילו בדיקת זרימת הדם בכלי הדם, עורקים, ורידים ואפילו אקו לב. השיטה מצוינת אף לבדיקת רקמות רכות אצל עוברים בזמן ההריון ולכן נותנת תמונה מדויקת למדי של מצב העובר.

להזמנת אולטרה סאונד רקמות רכות, חייגו 4550* מכל טלפון או השאירו פרטיכם בטופס ואנו נצור עמכם קשר:

להזמנת בדיקה בביתך, חייגו 4550* או פנו בטופס:

עקבו אחרינו בפייסבוק