אולטרסאונד בדיקת אשכים (TORISON)

בדיקת אולטרסאונד

בדיקת אשכים באולטרסאונד היא בדיקה שנעשית חיצונית והיא מיועדת לבדיקת פוריות של הגבר או בעיות באשכים. את הבדיקה עושים באמצעות המתמר של הסורק שעובד על גלי קול בתדר גבוה מאוד והיא אינה מסוכנת לאדם ואינה פולטת קרינה מייננת כלשהי, כמו רנטגן, כך שאין לחשוש ממנה ומתוצאות לוואי שלה.

הבדיקה נחשבת לאמינה מאוד ובטוחה, ואינה חודרנית בשום שלב שהוא. היא סורקת את האשכים כדי לבדוק תקינות ומבנה שלהם, או אבחון ציסטות, נוזלים וגושים גדולים או גידולים שקיימים בהם.

כמו כן, הבדיקה בודקת את מצב זרימת הדם באשכים ואינה מכאיבה לנבדק. ממצאי הבדיקה מנותחים על ידי רופא מומחה והמטופל מופנה להמשך הטיפול בו בהתאם לממצאים תקינים או חריגים שמתגלים אצלו, כמו ציסטות וכלי דם לא תקינים.

מקרים שבהם נדרשת בדיקת אולטרסאונד אשכים

כאשר מטופל מתלונן על כאבים חזקים או כרוניים ומתמשכים באשכים יש לבדוק את מקורם ואולטרסאונד הוא הדרך הטובה ביותר לבדוק זאת. לאחר בדיקה ידנית של הרופא שמוצא גושים חשודים בשק האשכים, או כאשר מובחנת נפיחות או כשיש חבלה בהם ורוצים לבדוק אם נפגעו, במקרים של אשך טמיר ובבעיות פוריות של הגבר, כאשר רוצים לבדוק גם את זרימת הדם. הבדיקה נעשית באותה צורה שבה עושים את בדיקות האולטרסאונד בכלל, בהצמדת המכשיר לסריקת המבנה שלהם. לעתים משלבים בדיקת דופלר כדי להשלים נתונים חסרים בנוגע לכלי הדם.

להזמנת אולטרה סאונד אשכים חייגו 4550* מכל טלפון או השאירו פרטיכם בטופס ואנו נצור עמכם קשר:

להזמנת בדיקה בביתך, חייגו 4550* או פנו בטופס:

עקבו אחרינו בפייסבוק