בדיקת דופלר

בדיקת אולטרסאונד

בדיקת דופלר מיועדת לבדיקת התקינות של זרימת הדם באיברי הגוף השונים. לצורך הבדיקה הזאת נעשה שימוש באולטרסאונד שמוודא את תקינות הזרימה של הדם ומאשר אם הכול מתנהל בצורה תקינה. המטרה של הבדיקה היא למעשה לבדוק אם הדם זורם כמו שצריך באיבר ספציפי שיש בו חשד לזרימה בעייתית.

לצורך כך, מניחים מתמר על האיבר שמעוניינים לבדוק אותו, כאשר המתמר מפיק גלי קול אשר מוחזרים מכלי הדם השונים המצויים באותו האיבר. מהתבוננות בצורת החזרה של גלי הקול, ניתן להבין אם זרימת הדם תקינה או חלשה מהרגיל.

חברת מדיקס את הום מעניקה ללקוחותיה שירות מתקדם של ביצוע בדיקות הדמיה שונות בבית הלקוח. החברה מספקת ללקוחותיה את המכשור המתקדם ביותר, במטרה להקל על המטופלים ולאפשר להם לבצע את הבדיקה בנוחות המקסימלית של ביתם.

כל מה שחשוב לדעת לגבי בדיקות דופלר

ישנו מכשיר מיוחד שקולט את גלי הקול של המתמר, מכשיר זה מעבד אותם ומעניק תמונת מצב של סוג זרימת הדם באיבר. המכשיר מספק מידע חשוב לגבי עוצמת זרימת הדם וכיוון הזרימה. היתרון הכי גדול של הבדיקה הוא העובדה כי מדובר בבדיקה שאינה פולשנית ואינה כואבת, אך עדיין מספקת מידע חיוני לגבי זרימת הדם והפתולוגיות השונות הקשורות בכך.

ברוב המקרים, לאחר ביצוע בדיקת דופלר יש צורך בבדיקות הדמיה נוספות על מנת לאבחן את המקור לבעיות הזרימה של הדם. למעשה, חשוב לבצע את הבדיקה כאשר ישנו חשד סביר לאי תקינות בזרימת הדם באיבר מסוים. בדרך כלל הבדיקה מתבצעת באזור הידיים, הרגליים והצוואר. חסימה של כלי דם באזור הגפיים מאופיינת לרוב בתחושה של כאב בזמן ביצוע פעולה מאומצת או אף בצליעה קבועה. לעומת זאת, חסימה בכלי דם באזור הצוואר מאופיינת בתחושה של סחרחורת ואף התעלפות. פעמים רבות לא מדובר בחסימה מלאה אלא רק בהיצרות של כלי הדם, במקרה כזה בדיקת דופלר יכולה לאבחן את הבעייתיות בזרימה ובכך למנוע חסימה מלאה. חברת מדיקס את הום מציעה למגוון מטופליה את ביצוע הבדיקה בסביבה הביתית שלהם, מבלי לצאת מהבית ולעמוד בתורים ארוכים.

החברה מציעה ביצוע מיומן ומקצועי של הבדיקה, על ידי טכנאי מנוסה מבלי המתנה ומבלי להתעסק בבירוקרטיה מתסכלת. טכנאי המגיע אליכם עד הבית עם כל הציוד הדרוש ומבצע את הבדיקה בצורה מהירה ויעילה, כולל פענוח בזמן אמת.

לסיכום, בדיקות דופלר מציעות אלטרנטיבה פשוטה ואינה פולשנית לבדיקת תקינות זרימת הדם באיברי הגוף השונים. באמצעות אולטרסאונד ניתן לבצע את הבדיקה בצורה קלה ומהירה, ללא כאבים וללא התעסקות מיותרת. חברת מדיקס את הום מציעה שירות חסכוני ונוח, המאפשר לכל אדם לבצע את הבדיקה בקלות ובמהירות אצלו בבית. במקום לקבוע תור חודש מראש, לחכות בקופת חולים במשך שעות ולבסוף לקבל פענוח של הבדיקה רק כעבור מספר שבועות, ניתן להיעזר בחברת מדיקס את הום ולעבור את הבדיקה בבית.

להזמנת בדיקת דופלר, חייגו 4550* מכל טלפון או השאירו פרטיכם בטופס ואנו נצור עמכם קשר:

להזמנת בדיקה בביתך, חייגו 4550* או פנו בטופס:

עקבו אחרינו בפייסבוק