שאלות ותשובות

האם יש צורך בהפניית רופא לבדיקה?

האם יש צורך בהפניית רופא לבדיקה?

יש צורך בהפניית רופא מטפל - רק במקרים של צילומי רנטגן.

האם יש החזרים מחברות הביטוח?

האם יש החזרים מחברות הביטוח?

ניתן לקבל החזרים מחברות הביטוח במידה והפוליסה האישית מתאימה לכך, אך זה נעשה בין הלקוח לחברת הביטוח ללא התערבות של חברת מדיקס, לכן עדיף לברר תחילה מול חברת הביטוח בכדי למנוע אי נעימות. חברת מדיקס מפיקה ללקוח קבלה במקום לאחר הבדיקה, ומוכרים במשרד הבריאות ורשם החברות.

כיצד ניתן לשלם?

כיצד ניתן לשלם?

בכל אמצעי תשלום: אשראי, מזומן, צ'ק, לאחר ביצוע הבדיקה.

האם קופות החולים משתתפות בהחזרים?

האם קופות החולים משתתפות בהחזרים?

לא כרגע, החברה פועלת באופן פרטי לחלוטין.

מה עלות הבדיקה?

מה עלות הבדיקה?

המחיר משתנה בהתאם לפריסה הארצית, לבירורים אנא השאירו פרטים בעמוד צור קשר, נשמח לעמוד לשרותכם.

האם נדרשים פרטים מזהים?

האם נדרשים פרטים מזהים?

על מנת לקבוע תור בו טכנאי מגיע אל ביתך על מנת לבצע את הצילום או הבדיקה, יש לתת פרטי כרטיס אשראי מלאים ללא חיוב טרם הבדיקה. במקרה של ביטול, יש להודיע 12 שעות לפני מועד הבדיקה, אחרת יחוייב חצי מסכום הבדיקה. כמובן שאנו בחברת מדיקס רגישים למקרים חריגים ומיוחדים שלצערנו קורים כשמדובר ברפואה. אנו מתחייבים לא לבצע שום שימוש בפרטי האשראי ואף לא לחייב לאחר הבדיקה במידה והלקוח יבחר לשלם באמצעי תשלום אחר.

להזמנת בדיקה בביתך, חייגו 4550* או פנו בטופס:

עקבו אחרינו בפייסבוק