ביצוע צילומי רנטגן ובדיקות אולטרסאונד בבית – פתרון מושלם לאנשים ידועים

VIP

רוב האנשים ה"רגילים" לא מעוניינים ללכת יותר מדי לבדיקות שונות בבית החולים, כי זה תמיד כרוך באי נעימויות, שאלות חודרניות, פעמים רבות גם יחס לא נעים במיוחד. כאשר מדובר באנשים שהפנים שלהם מוכרות לכל אחד מאנשי הצוות והמבקרים במקום – המשימה הזאת הופכת למשימהלא קלה, כאשר המטופל הינו מישהו מוכר וידוע יכולות להיות הפרעות שונות אשר יכולות לגרום לצוות המטפל לפספס דברים חשובים. למרבה המזל, כיום ישנם פתרונות המאפשרים לצמצם את הצורך להגיע לאזורי שירות של הרפואה הציבורית. אחד מהם – שירות Medix At Home המאפשר לבצע בדיקות חדשניות ומתקדמות בלי לצאת מהבית.

החשיבות של בדיקות רנטגן ואולטרסאונד לידוענים שונים

color-15644_1280

אחד המאפיינים החשובים ביותר של השירות שניתן לאנשים ידועים הינה הדיסקרטיות. האפשרות לבצע בדיקות חשובות ומעמיקות בבית מאפשרות לאדם לדעת את מצבו הרפואי לפני שהוא נאלץ להתמודד עם המאפיינים המייחדים את עבודתו. לדוגמא, ספורטאי יכול לטפל בטראומה שקיבל באחד האימונים בצורה דיסקרטית, בלי שזה יגיע לכל מוספי הספורט ויגרום למטר של שאלות, טלפונים ושאר ההשלכות. באמצעות בדיקה בבית הוא יכול לדעת מה מצבו לפני שהוא פונה לכל הגורמים שעליו לתת להם דין וחשבון. וניתן לומר את אותו הדבר לגבי סלבריטאים בכל תחום אחד.

שירות עד הבית – רמה של VIP?

שירות Medix at Home אכן עושה רושם של שירות VIP, אך בפועל מדובר בדוגמא מצוינת ליתרונות המשמעותיים של הרפואה בעולם המודרני. בזכות העובדה שהמכונות נעשו יחסית קומפקטיות וניידות, ההגעה של רכב החברה לבית המטופל הינה דיסקרטית ביותר, לא מושכת את תשומת ליבם של הפאפארצי ומאפשרת לעשות את כל התהליך בפרופיל נמוך. לאחר פרק זמן קצר, המטופל מקבל את תוצאות הבדיקות, ויכול להחליט על דרך הפעולה עם הרופא המטפל, מבלי לערב גורמים חיצוניים שעשויים להדליף מידע רגיש לתקשורת ולציבור הרחב.

שירות Medix at Home נותן מענה מלא לאנשים המעוניינים לשמור על הפרטיות שלהם עד כמה שניתן, ועושה זאת בצורה מקצועית שאין דומה לה בארץ. ניתן לבצע הזמנת שירות אולטרסאונד ורנטגן בכל עת.

ספרו לנו מה אתם חושבים:

להזמנת בדיקה בביתך, חייגו 4550* או פנו בטופס:

עקבו אחרינו בפייסבוק

מאמרים אחרונים