בעלי מוגבלות פיזית? שירותי הדמייה עד הבית – בעיה אחת פחות בחייכם

לבעלי מוגבלויות

החיים של אנשי הסובלים ממוגבלויות פיזיות כאלה ואחרות כבר הרבה יותר קלים ממה שהיו פעם. בזכות האמצעים הטכנולוגיים, אנשים רבים יכולים לעשות פעולות רבות בלי לצאת מהבית. אך לאורך שנים ארוכות, נושא הבריאות דרש מאמצים רבים, להגיע לבית החולים, לעלות למרפאות שונות ולהתמודד עם בעיות נגישות והגעה. בנוסף, אנשים בעלי מוגבלויות לא תמיד אוהבים להגיע למרחב הציבורי, משום שתשומת הלב הבלתי רצויה גורמת להם אי-נוחות רבה.

שירות Medix at Home: אם לא רוצים – לא יוצאים!

השירות החדשני של Medix at Home מעיק לאנשים עם מוגבלויות חופש שהם לא תיארו שאפשרי. באמצעות שירות זה, המביא את מכונות ההדמייה ישירות הביתה וללא צורך להגיע למרפאות הציבוריות, תהליך הבדיקה עצמה הופך פעמים רבות להרבה פחות מציק, מלחיץ ולא נעים.

החופש לבחור מעניק לכל אדם תחושה הרבה יותר נעימה בהקשר לתהליך שעליו לעבור, וכאשר מדובר בהליך המתקשר לבריאות של אדם הסובל ממגבלות – הערך של שירות זה הינו שלא יסולא בפז. לכן כדאי מאוד להיעזר בשירות זה בכל עת שבה קיים חשש כלשהו לגבי הבריאות, זאת על מנת לקבל את האפשרות לבצע צילום כמה שיותר מהר, ולאחר מכן לחכות לפענוח של התוצאות על ידי רופא מומחה, ולאחר מכן – להחלטה כיצד לפעול הלאה, שאליה מגיעים בשיתוף עם הרופא המטפל.

סיוע נפשי ופיזי כאחד

שירות Medix at Home נועד לסייע לכל אדם שדרושים לו שירותי הדמייה, אך שאינו יכול או אינו רוצה להגיע למרפאות הציבוריות, מסיבות כאלה ואחרות. הנכונות של החברה להגיע לבית של המטופל בכל עת תורמת רבות לאיכות החיים של אנשים מוגבלים שהצורך להגיע למרפאות קונבנציונאליות הינו בעייתי מאוד עבורם, בעיקר כאשר מדובר במוגבלות שחומרתה יכולה להשתפר או להתדרדר מפעם לפעם.

האפשרות לקבל שירות רפואי בכל מצב ומבלי להטריח את האדם הסובל גם ככה – זהו שיפור משמעותי ביותר בעולם הרפואה באופן כללי, ובתחום צילומי רנטגן ובדיקות אולטרסאונד באופן ספציפי. הבדיקות מבוצעות ומפוענחות על ידי מומחים בעלי עשרות שנות ניסיון, כך שניתן לומר בבטחה שהמטופלים בידיים טובות.

ספרו לנו מה אתם חושבים:

להזמנת בדיקה בביתך, חייגו 4550* או פנו בטופס:

עקבו אחרינו בפייסבוק

מאמרים אחרונים